Søk plass
Hjem  |  Ukategorisert   |   Fridag med tacobell og bowling

I dag hadde vi en fri dag, og folk fikk velge litt selv hva de ville bruke dagen til. Jeg og Lars tok sjansen, og dro for å dykke. Det betydde opp tidlig, hive i seg frokost og en kjapp taxi tur før vi var hos Nisos Diving! Guiden vår var en veldig koselig dame som hadde drevet med dykking i nesten 40 år. Vi ordna alt utstyr, fikk på oss våtdrakt og kjørte til havna. Vi kjørte ribb i ca en halv time før vi var framme til øya der vi skulle dykke. Vi fikk sett masse fisker, krabbe, ål og til og med blekksprut. Litt av en dag! Når vi kom tilbake spiste vi god lunsj på hotellet før vi hadde et par timer før middag der vi kunne slappe av. Middag på TacoBell var alle godt fornøyd med før vi tok en tur på bowling. Det var til slutt Are som gikk av med seieren, med en ganske god ledelse. Ved bowlingen var det også en arkade, med masse forskjellige spill, og sammen greide klassen å vinne seg en bamse, som har fått navnet Svein.