Dagen startet selvsagt med morgenjogg siden vi er multisport. Noen dedikerte sjeler sto opp tidlig og hadde en joggetur i håpløst regnvær før frokosten.

Deretter besøkte vi regnskogen! Vi kjørte buss i regnvær i rundt førti minutt før vi kom fram. Det var en veldig gøy opplevelse. I regnskogen fikk vi se en foss som kalles Josephine falls. Planen var å bade her, men på grunn av regnvær så var vannstanden for høy til det var forsvarlig. Gjengen endte heller opp med å ta bilder til instagrammen og guttene lekte Tarzan på steinene. Dette resulterte selvsagt i gode instagrambilder og for guttene endte det opp i skrubbsår, blodigler og tornekutt.

Etterpå tok vi bussen et lite stykke til for å bade i regnskogen. Ved badeplassen var det kun fantasien som satt grenser. Det blei klatret og hoppet i fra både trær, lianer og st

einer. Vi hadde det kjempegøy, mindre gøy hadde Malin det som mistet GoProen tredje dagen på tur.

Etter vi var ferdige i regnskogen kjørte vi tilbake til hostellet. Noen trente andre tok noen timer etterlengtet søvn før god middag som me elever lagde. Burger er bra for sultne og jetlaggede barn.
På kvelden hadde vi en kveldssamling med ord for dagen med alles kjære
Ingeborg og nominasjon av tabbehatten. Multisports helt egen Mia Granly tok seieren, for å ha misforstått dykkerinstruktøren og tatt handen hans i staden for å sjekke trykket sitt.

Nå har etter en lang kjøretur kommet videre til Airlie Beach. Her ser det ut som været blir noe bedre enn det pøsregnet vi har hatt i Cairns. Vi har fått en deilig kveld med middag og kveldssamling ved lagunen.